We mogen weer!!!!!

Beste Olyphianen en alle andere belangstellenden die s.v Olyphia een warm hart toedragen

Na ruim 1 seizoen niet kunnen voetballen, start het nieuwe seizoen in september.  Onze 93- jarige voetbalvereniging sv Olyphia heeft deze tijd, gelukkig maar verwacht,  goed doorstaan. We zijn zelfs gegroeid, gezien het aantal voetballende seniorleden.  Voor het komende seizoen is zelfs een 3e senioren elftal ingeschreven.  Naast een goed lopend vrouwen team en jeugd in de SJO een mooi resultaat.  Voor alle teams zijn natuurlijk meer spelers welkom om met meer spelers per team het seizoen te kunnen volbrengen.

Sv Olyphia een vereniging die groeit. Een vereniging die leeft binnen Noordwolde. Een vereniging die de ruimte geeft aan mensen die iets extra’s willen doen voor hun vereniging. Die vinden dat VELE HANDEN  LICHT WERK MAKEN. Die vinden dat we SAMEN de schouders eronder moeten zetten. Die vinden dat ze een bijdrage moeten en kunnen leveren aan onze mooie vereniging.

Natuurlijk is er binnen sv Olyphia een plaats voor JOU.

Wat te denken van:

Kantinediensten (m/v)
Wanneer je kwaliteiten en vaardigheden hebt of wilt leren mbt HORECA. Dan zijn kantine diensten, in de weekenden iets voor jou. Voor de zaterdag bij jeugdwedstrijden of zondag bij de senioren.

Informatie bij Andre de Jong  ( 06-20069385 )

Bestuursleden (v/m)
Wanneer je kwaliteiten en vaardigheden hebt of wilt leren mbt beleidszaken/ organisatie. Dan is bestuurslid iets voor jou!!! Maandelijks een aantal uren vergaderen over het wel en wee van jouw club.

Informatie bij Erik Oosterhof ( 06-51620523 )

Onderhoud (m/v)
Wanneer je kwaliteiten en vaardigheden hebt of wilt leren mbt (dagelijks) onderhoud van de accommodatie. Je hebt 2 rechterhanden, je hebt tijd , ziet het werk en bent erg handig. Join de onderhoudsgroep. Gezelligheid is het belangrijkst. Elke maandag zijn er mensen aan het werk bij Olyphia.

Informatie bij Ageet Veldmeijer ( 06-50888756 )

Begeleiding en wedstrijdleiding (m/v)
Meer teams betekent meer wedstrijden en meer begeleiding. Voor de echte voetballiefhebbers. Wie droomt er niet van een team te begeleiden elke zondag naar een mooie prestatie. Het samen delen van winst en verlies en daarna een gezellige 3e helft.

Voor de echte leiders onder ons, die graag willen lijken op Kuipers en Makkelie. Die graag de conditie ook willen bijhouden en daarnaast 22 spelers een leuke 90 minuten willen geven op de groene mat.

Scheidsrechters die 1 keer in de zoveel weken op zondag ochtend, op een passend niveau, een wedstrijdje wil leiden.

Informatie bij Jan Vrind. (06-23944302)

Zo’n mooie vereniging als sv Olyphia kan niet bestaan zonder mensen die  tijd en energie in hun club willen steken.

Ja, we bedoelen jou! Laat je interesse blijken bij de juiste personen.

Olyphia kan niet zonder jou