LET OP!

Voor de kick off worden alleen de promospelers van de deelnemende verenigingen uitgenodigd.

Sv Olyphia en Jumbo de Jong zetten bijzonder 1-2-tje op!

Kijk op : https://olyphia.clubfund.nl/WebshopClub

De kick off van de Clubfundactie  van sv Olyphia en Jumbo de Jong vindt plaats op Donderdag  31 januari 2019  bij Jumbo de Jong.

Tijdens deze kick off zal het startsein worden gegeven van de Jumbo de Jong ClubFund actie.

Samen met Jumbo de Jong heeft sv Olyphia een unieke spaaractie opgezet. Wat ons betreft een heel bijzonder 1-2-tje tussen sv Olyphia en  Jumbo de Jong.

Wat gaan we doen:

• we hebben van iedere speler een unieke spelersfoto gemaakt
  • iedere speler krijgt een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke sv Olyphia fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn een poster, notitieblok, broodtrommel, drinkbeker maar ook badslippers en andere orignele artikelen
  • bij Jumbo de Jong kun je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete speler
  • Naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het sv Olyphia-logo; kortom voor ieder wat wils!
  • een heel mooi gedeelte van de bestedingen in de fanshop vloeit direct in de clubkas van sv Olyphia! Je spaart dus niet alleen voor jezelf…maar ook voor de club.
  • Naast de persoonlijke fanshop is er ook een algemene fanshop https://olyphia.clubfund.nl/WebshopClub met hierin alle fanartikelen met alleen het clublogo. In deze fanshop kunnen alle mensen makkelijk hun sv Olyphia-Fanartikelen bestellen en het met Jumbo de Jong afrekenen.

Ieder lid ontvangt een tasje met hierin alle informatie waarmee men eenvoudig aan de slag kan!

Bij de kick off Op donderdagavond 31 januari 2019 worden alleen promo spelers  van de deelnemende verenigingen verwacht.