Clubsponsor RVS betonvloeren van Sven Griekspoor maakt het mogelijk voor sv Olyphia om hieraan mee te doen. Top Sven Bedankt.

In de komende maanden kunt u op de website lezen wat deze samenwerking met sc Heerenveen onze club oplevert  en dan met name voor de jeugdopleiding.

De eerste actie die van start gaat met het Sportief Partnership met sc Heerenveen is de SPONSORLOOP op 1 mei ( de laatste woensdag van de MEI vakantie).

Op de website van deze sponsorloop kun je veel informatie vinden EN je vanaf 23 maart aanmelden.

De actie start op zaterdag 23 maart. Vanaf deze dag krijgen de spelers van O 7, O8, O9 en O12 een flyer waarop staat hoe ze zich kunnen aanmelden voor deze actie. Ook trainers/ leiders krijgen informatie omdat we hopen dat zoveel mogelijk spelers meedoen met deze actie. Want de opbrengst van deze actie komt ten goede van sv Olyphia. Het aanmelden van sponsoren kan tot 24 april.

Je kunt door mee te doen vele prijzen winnen. Hoe meer sponsors je binnen haalt , hoe meer je kans je maakt op prijzen. Prijzen niet alleen voor jezelf, maar ook prijzen voor je team en zelfs voor je sponsors.

Wat moet je doen:

• Thuis vragen of je op 1 mei niet op vakantie bent
  • Je aanmelden ( op de flyer, die je vanaf 23 maart, krijgt staat hoe je dat moet doen.)
  • Sponsoren zoeken. Die kunnen zich via jouw link ( whatsapp of via de website) aanmelden en betalen. Hoe makkelijk kan het? Dus deel je link zoveel mogelijk. Dit kan tot 24 april.
  • Wanneer je je aangemeld hebt ,word je via webpagina op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
  • Op 1 mei naar Heerenveen , want daar vindt de sponsorloop plaats. Het is 1 rondje ( t/m O 9 is het een rondje van 1 km. De O 12 loopt een rondje van 2,5 km.) De finish van de sponsorloop is in het stadion van sc Heerenveen. Ouders en sponsoren kunnen je aanmoedigen langs de route en bij de finish. Voor , tijdens en na de sponsorloop zijn er in en rond het stadion van allerlei activiteiten; rondleiding, meet & greet, FIFA  e- toernooi en nog vele andere dingen. De tijden worden nog bekend gemaakt.

Maak er met elkaar een teamfeestje van. Het is toch fantastisch om met elkaar iets voor je club te doen en samen naar sc Heerenveen te gaan en deze actie te beleven. DOE JE BEST!!!!

In de komende weken komt via facebook, website meer informatie over deze actie. Contactpersoon sv Olyphia voor deze actie is : Marcel Jonker