Op zondag 12 mei speelt sc Heerenveen thuis tegen NAC Breda (om 14:30 uur). NAC Breda bevind zich in de degradatiezone en sc Heerenveen probeert nog aan te haken voor de play-offs voor Europees voetbal. Beide ploegen hebben de punten hard nodig dus het belooft een mooie wedstrijd te worden!

Ben jij erbij?

Als speler, vrijwilliger en/of supporter van sv Olyphia kun je kaartjes bestellen via de link hieronder. Je krijgt daarbij flinke korting, omdat onze club partner is van sc Heerenveen. Een kaartje kost daardoor maar 10,- per persoon!

Bovendien steun je daarmee ook onze eigen club! Sv Olyphia krijgt namelijk 2,- per kaartje voor alle kaartjes die wij verkopen met deze Kaartverkoopactie.

Cadeautip: het is moederdag op 12 mei, dus misschien is dit voetbaluitje wel een leuk cadeau voor alle voetbalmoeders van sv Olyphia!

Klik hier