Op 1 februari  was er de succesvolle aftrap van de unieke Jumbo de Jong ClubFund-actie die sv Olyphia samen met Jumbo de Jong op heeft gezet. Ieder sv Olyphia lid heeft inmiddels zijn eigen unieke actiefolder ontvangen waarmee men eenvoudig de eigen FANshop kan openen.

Bovendien kan men ook heel makkelijk familie, vrienden en bekenden uitnodigen een bezoekje te brengen aan de FANshop én te gaan sparen voor FANartikelen. Voor zichzelf of voor het lid.

Want 1 ding moge duidelijk zijn…vanaf nu gaan we allemaal sparen voor gratis FANartikelen bij Jumbo de Jong. Je eigen spelersfoto op artikelen als muismat, broodtrommel of badslippers…dat wil toch iedereen.

Je spaart bovendien niet alleen voor jezelf maar ook voor de Clubkas. Want van iedere bestelling ontvangt sv Olyphia een heel mooi gedeelte direct in de clubkas. Als dat geen mooi 1-2’tje is!

Heb je je persoonlijke actiefolder nog niet ontvangen? Informeer dan even bij je leider / trainer.