Beste Olyphianen,

“Voetbal blijft de leukste teamsport!”

Daarover zijn we het met z’n allen eens. Als team kun je veel bereiken als er sprake is van een goede samenwerking, de juiste mensen op de juiste plaats en een goede teamspirit.

Helaas is er afgelopen jaar weinig gevoetbald en is het momenteel nog steeds onzeker hoe het voetbaljaar 2021 eruit gaat zien. Dat hebben wij niet in de hand.

2020 was een bijzonder jaar. Zeker vanaf maart 2020. De competities lagen ineens stil  en werden uiteindelijk ook niet uitgespeeld. Veel leden misten het loopje naar de voetbalvelden.

Vanwege de lockdown heeft het bestuur besloten om alle producten uit de kantine die bijna over datum waren te schenken aan de voedselbank afd. Noordwolde. Op deze manier laat Olyphia zien maatschappelijk betrokken te zijn.

Vanaf deze plaats wil ik alle bij onze mooie club betrokken mensen, die zich met ontzettend veel energie kennis en kunde in hun vrije tijd hebben ingezet voor onze club, bedanken voor hun inzet in 2020. Ik spreek de hoop en verwachting uit dat wij ook in 2021 weer op u mogen rekenen.

Wij hopen elkaar weer snel te ontmoeten op onze sportvelden en in onze kantine zodra dat is toegestaan en dan kunnen we met z’n allen proosten op een gezond 2021.

Middels deze digitale weg hef ik het glas en wens alle (niet) spelende  leden, vrijwilligers en donateurs, namens het bestuur, allemaal fijne feestdagen en een goed, liefdevol, sportief en voornamelijk  een gezond 2021 toe.

2020 is een jaar om bij stil te staan

Een jaar waarin veel gebeurd is

Samen kunnen we voor zorgen

dat 2021 een beter jaar wordt