Activiteitencommissie

De activiteitencommissie

Wie is de activiteitencommissie?
Deze commissie bestaat in principe uit een handje vol mensen, die iets met Olyphia hebben. Zij willen ook iets betekenen voor Olyphia, maar hebben niet de affiniteit om als leider of trainer op te treden. Vandaar dat zij zich inzetten voor het plannen en organiseren van activiteiten voor onze leden. De leden van de activiteitencommissie vindt u onderaan.

Wat voor / welke activiteiten?
De activiteitencommissie zorgt voornamelijk voor activiteiten in de voetballoze perioden, uitgezonderd de zomerstop. Enkele activiteiten die de afgelopen jaren zijn georganiseerd zijn:
* Darttoernooi
* Klaverjastoernooi
* Oliebollenactie

Daarnaast staat de activiteitencommissie altijd open voor andere leuke activiteiten, ideeën. Hebt u een leuke of interessante inbreng, dan kunt u altijd contact opnemen met ons via het contactformulier.

Hoe weet ik wat de activiteitencommissie heeft gepland?
U wordt ruim van te voren op de hoogte gebracht van de diverse activiteiten voor onze leden via de internet site van Olyphia, Facebook en via andere media.

De activiteitencommissie kan bij sommige onderdelen wel eens de hulp van leden, trainers, begeleiders en ouders vragen. Wij hopen ook dit jaar hierop te kunnen rekenen. Mocht u onderdeel van de activiteitencommissie uit willen maken dan vernemen we dat ook graag.

Als u naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen of opmerkingen heeft voor ons, dan kunt u contact opnemen met ons via het contactformulier.

Wij hopen u, uw partner en uw kinderen dit jaar op één of meerdere van onze activiteiten te mogen begroeten!

Met sportgroeten,
De activiteitencommissie